Κοινές βιωματικές δράσεις και παιχνίδια στην Ιστορία Α΄ Γυμνασίου από το Γυμνάσιο Ανατολικού και το 1ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας



kytyktdkytdyktdyktdyktdtddsjr

Ο Ολλανδός ιστορικός του πολιτισμού Johan Huizinga χαρακτηρίζει τον άνθρωπο ως «Homo Ludens» (Ο παίζων άνθρωπος). Θεωρεί ότι το παιχνίδι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη βιολογική και πνευματική ανάπτυξη καθώς και τη δημιουργικότητά μας. Γι’ αυτό και η μάθηση μέσα από το παιχνίδι μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστική αλλά και αποτελεσματική.

Την Πέμπτη 11 Μαΐου 2017 μαθητές της Α΄ Γυμνασίου από το Γυμνάσιο Ανατολικού και το 1ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας συναντήθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του 1ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, για να παίξουν. Συμμετείχαν σε παιχνίδια και βιωματικές δράσεις, οι οποίες σχεδιάστηκαν στα πλαίσια πολιτιστικού προγράμματος για την Αρχαία Ιστορία Α΄ Γυμνασίου από τους καθηγητές Δελιόπουλο Γιώργο και Αθηνά Βαρσαμίδου. Τα παιδιά αξιοποίησαν τις ιστορικές τους γνώσεις πάνω στην Αρχαία Ιστορία, παίζοντας με βόλους και αυτοσχέδια puzzle, μέσα από παιχνίδια ρόλων, παιχνίδια με κάρτες και χορευτικούς αυτοσχεδιασμούς. Ο στόχος ήταν να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν την ιστορική γνώση ευχάριστα, βιωματικά και ομαδοσυνεργατικά, ενώ παράλληλα να αναπτύξουν μια θετική στάση και εσωτερικά κίνητρα μάθησης απέναντι στον γνωστικό κλάδο της Ιστορίας. Οι αντιδράσεις, η ευχάριστη διάθεση και τα χαμόγελα των παιδιών αποδεικνύουν ότι ο στόχος επετεύχθη.

Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Συμβούλου Φιλολόγων κ. Καραμανώλη Παναγιώτη και συνοδεύτηκε από την άριστη φιλοξενία του διευθυντή του 1ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, κ. Στέλιου Χατζησαββίδη αλλά και των καθηγητών που συνεργάστηκαν.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.