Σε διάσκεψη για τον προσκυνηματικό και θρησκευτικό τουρισμό συμμετείχε η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας



srthsrytfjtsuydtiyt

Στο πλαίσιο της Διάσκεψης για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό που συνδιοργάνωσε το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με το Υπουργείο Πολιτισμού της Ρωσικής Ομοσπονδίας, εκ μέρους της Αναπληρώτριας Υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προσκλήθηκε να συμμετάσχει, με στόχο την παρουσίαση των προσκυνηματικών κέντρων και μνημείων της Δυτικής Μακεδονίας.

Η εκπροσώπηση από πλευράς Υπουργείου Τουρισμού και Υπουργείου Πολιτισμού της Ρωσίας ήταν σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, ενώ συμμετείχαν υπεύθυνοι των προσκυνηματικών κέντρων που διαχειρίζονται τα τουριστικά προσκυνηματικά πακέτα της Ρωσίας. Στο επίκεντρο της διάσκεψης βρέθηκαν η ενίσχυση των διμερών σχέσεων και των συνεργασιών Ελλάδας και Ρωσίας, ενώ ως στόχος τέθηκε η ανάπτυξη των διμερών συνεργασιών σε τουριστικό επίπεδο, ανάμεσα στις δύο χώρες, στο πλαίσιο του αφιερωματικού έτους Ελλάδας – Ρωσίας. Η διάσκεψη πραγματοποιήθηκε στο «Grand Resort Lagonissi», στην Αθήνα, την Παρασκευή 20.05.2016.

Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Παύλος Τσότσος συμμετείχε στη διάσκεψη για τον Προσκυνηματικό και Θρησκευτικό Τουρισμό, παρουσίασε εν συντομία βυζαντινά και μεταβυζαντινά μνημεία της Δυτικής Μακεδονίας, αποκαλύπτοντας στους συμμετέχοντες τον άγνωστο βυζαντινό αρχιτεκτονικό πλούτο και τις εντυπωσιακές αγιογραφίες που κρύβει η Δυτική Μακεδονία.

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, με βάση τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της περιοχής, σχεδιάζει την ανάπτυξη και προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών “εμπειριών” και απώτερο σκοπό την αύξηση της ελκυστικότητας, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την άμβλυνση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων υπό τον όρο πάντοτε της αειφορικής διαχείρισης. Μέσα από τέτοιες δράσεις επιδιώκει την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της και τον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία, συνδέοντας αρμονικά μνημεία και αξιοθέατα με το βασικό εξαγώγιμο προϊόν της χώρας στη Ρωσία, τη γούνα, και με την οινογαστρονομία της.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.