Τουρισμός, αποκριά, ενέργεια, εκπαίδευση, επιχειρηματικότητα και πολιτισμός είναι οι τομείς του στρατηγικού μάρκετινγκ της Κοζάνης



ergrethyrthrt

Παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη

Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη, παρουσιάστηκε την Τετάρτη το βράδυ, σε ημερίδα, που οργάνωσε ο Δήμος Κοζάνης, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας.

Το σχέδιο εκπόνησε μελετητική ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Αλέξιο Δέφνερ, Διευθυντή του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τη συμμετοχή καθηγητών και επιστημόνων. Την ημερίδα συντόνισε η κα Βάγια Δινοπούλου, Πρόεδρος της Επιτροπής Παρακολούθησης του έργου.

Κεντρικό σλόγκαν, που προτείνει το σχέδιο είναι «Κοζάνη, Δημιουργική Πόλη Γεμάτη Ενέργεια» ενώ παραδόθηκαν στο Δήμο και πέντε εξειδικευμένα πακέτα προώθησης  με θεματικές:

–    Tουρισμός και γαστρονομία: Με γεύση Κοζάνης
–    Αποκριά- Ειδικά Γεγονότα: Κοζάνη πόλη πάντα ζωντανή
–    Ενέργεια- Εκπαίδευση: Κοζάνη πόλη μαγνήτης
–    Επιχειρηματικότητα: Εργάζομαι και παράγω στην Κοζάνη
–    Κληρονομιά και Σύγχρονος Πολιτισμός: Κοζάνη πόλη διαχρονική.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, ο Δήμος Κοζάνης θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το σύνολο των παραδοτέων του έργου.

weergarthrtsjhrtf

Ο Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης σε δηλώσεις του τόνισε: «παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, ένα έργο, που ανατέθηκε από την προηγούμενη δημοτική αρχή και είχε να κάνει με μια ανάθεση στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για την εκπόνηση της μελέτης. Αφορά την εικόνα του Δήμου, που βγαίνει  προς τα έξω. Ως περιοχή συνολικά έχουμε την πρόκληση να αλλάξουμε την εικόνα, που εκπέμπει αυτός ο τόπος. Να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα, τα χαρίσματα και τα στοιχεία, που έχει αυτή η περιοχή και δεν είναι μόνο αυτά τα οποία οι περισσότεροι έχουν ταυτίσει την περιοχή, δηλαδή ο λιγνίτης, η ρύπανση και η ενέργεια. Έχουμε να δείξουμε και άλλα πράγματα. Ως Δήμος θα αξιοποιήσουμε τη μελέτη στο μέτρο του δυνατού».

Από την πλευρά του ο κ. Δέφνερ σημείωσε: «αυτό που έχει σημασία σήμερα, είναι πως το σχέδιο αυτό μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή. Πρέπει να γίνει γνωστό στους φορείς και στους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι αν δεν το υιοθετήσουν δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει. Έχουμε προτείνει το 2016 να είναι ένα πιλοτικό έτος εφαρμογής  και στη συνέχεια δράσεις για τα επόμενα 4 χρόνια. Εμείς πιστεύουμε πως η πόλη, με το ανθρώπινο δυναμικό, που έχει,  μπορεί να το εφαρμόσει».

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.