Βιωματικό σεμινάριο για τη σχολική διαμεσολάβηση παραγματοποιήθηκε στην Kοζάνη

iuphgphoihiouhui

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 17 Οκτωβρίου το βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Ελλήνων Κοινωνιολόγων – παράρτημα Δυτικής Μακεδονίας  και ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Κοζάνης,  με θέμα «Ομότιμοι διαμεσολαβητές: Εκπαιδεύοντας τους μαθητές στη διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η πρακτική προσέγγιση της σχολικής διαμεσολάβησης και των τεχνικών της.

Εκπαιδεύτριες ήταν:

Η  κ.  Χριστίνα Χρηστίδου, Κοινωνική Λειτουργός- Ψυχολόγος, η οποία, ως υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Δυτικής Θεσσαλονίκης προώθησε τα τελευταία χρόνια τον θεσμό της διαμεσολάβησης σε μεγάλο αριθμό σχολείων της περιοχής της,

Η κ.  Άννα Μπαφίτη, Κοινωνιολόγος – Παιδαγωγός Δημοτικής Εκπαίδευσης, υπεύθυνη του  Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας και συντονίστρια δράσεων πρόληψης του εκφοβισμού στις μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Φλώρινας

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου είχαμε επίσης την ευκαιρία να «συναντηθούμε» διαδικτυακά με, την Κοινωνιολόγο κ. Δέσποινα Καραγιώργου και τις μαθήτριές της Μαρία Κοντογιάννη, Ειρήνη Χέντερσον και Ελεάννα Σιγιάννη από το 1ο ΓΕΛ Ελευσίνας, οι οποίες μας παρουσίασαν με εξαιρετικό –και συγκινητικό- τρόπο το πρόγραμμα διαμεσολάβησης και τις άλλες δράσεις που υλοποιούνται τα τελευταία τρία χρόνια με σκοπό την αντιμετώπιση της βίας και την προώθηση συνεργατικού κλίματος στο σχολείο τους.

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Κοζάνης κ. Ευανθία Βλαχάβα για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε, τις εκπαιδεύτριες για την εξαιρετική δουλειά τους, την κ. Καραγιώργου και τις μαθήτριές της για τη συμβολή τους στην επιτυχία του σεμιναρίου, καθώς και τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τέλος, τον Διευθυντή του 4ου γυμνασίου, κ. Χρήστο Δακή, για τη θερμή φιλοξενία.

Η Πρόεδρος, Αναστασία Πάτσιου

Κοινοποιήστε
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someonePrint this page

Σχολιάστε