Ο Δήμος Κοζάνης θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ της Κοζάνης

Ο Δήμος Κοζάνης θέτει σε διαβούλευση το «Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Δήμου Κοζάνης 2020», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο προγραμματικής σύμβασης, που υπογράφηκε μεταξύ του Δήμου Κοζάνης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ΕΛΚΕ και του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του ΠΘ, στις 3 Δεκεμβρίου 2013, στην Κοζάνη.

Το έργο προέκυψε από την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της ταυτότητας της πόλης, με βάση τις σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ/branding πόλεων, ώστε ταυτόχρονα με το ενεργειακό προφίλ της πόλης, να αναδειχθεί η ιστορική-πολιτιστική της κληρονομιά, τα φυσικά και γεωγραφικά της πλεονεκτήματα.

Αντικείμενο και σκοπός του έργου, βάσει σύμβασης, είναι να αποτελέσει ένα στρατηγικό εργαλείο σχεδιασμού, ανάλυσης, αξιολόγησης και υλοποίησης συγκεκριμένων δράσεων και πολιτικών προώθησης, που να συμβάλλουν στη μέγιστη δυνατή υποστήριξη της πόλης της Κοζάνης και στη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού πλαισίου εξωστρέφειας της εικόνας της και της δυναμικής της σε τομείς όπως ο τουρισμός, ο πολιτισμός, η επιχειρηματικότητα, η ενέργεια, τα ειδικά γεγονότα-δράσεις.

Ο Δήμος Κοζάνης καλεί τους πολίτες, περιφερειακούς και τοπικούς φορείς σε ένα διάλογο ανταλλαγής απόψεων, προτάσεων, προβληματισμών και επιχειρημάτων επί του συγκεκριμένου αντικειμένου, που θα λαμβάνει χώρα στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Δήμου από τις 20 Ιανουαρίου μέχρι της 20 Φεβρουαρίου 2015.

Σημείωση: Για την προσθήκη σχολίων είναι απαραίτητη η εγγραφή σας στη διαδικτυακή πλατφόρμα της Ηλεκτρονικής Κοινότητας του Δήμου. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε απευθείας το πεδίο διαβουλεύσεων την ιστοσελίδα του Δήμου  http://www.kozanh.gr/web/guest/diavouleuseis.

Σχολιάστε