Μέσα στην εβδομάδα δρομολογείται η κατεδάφιση των γεφυρών του ΟΣΕ

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχει δρομολογηθεί το θέμα κατεδάφισης – γκρεμίσματος των δύο γεφυρών του ΟΣΕ στην πόλη της Κοζάνης.

Τα παραπάνω δήλωσε στον «Πρωινό Λόγο» ο Γενικός Διευθυντής της ΑΝΚΟ Γιώργος Αμανατίδης, σύμφωνα με εκτιμήσεις του, αφού όπως τόνισε χαρακτηριστικά η ΑΝΚΟ έχει ολοκληρώσει και παραδώσει τη σχετική μελέτη.

Να σημειωθεί πως ήδη από τον Οκτώβριο, με πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είχε πραγματοποιηθεί σχετική σύσκεψη στην Αθήνα, παρουσία του Περιφερειάρχη Δ. Μακεδονίας, των διαχειριστικών αρχών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, του Δήμου Κοζάνης και της ΑΝΚΟ Α.Ε., η οποία και ανέλαβε την υλοποίηση της μελέτης, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις που έθεσε ο ΟΣΕ.

Επίσης, στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο Δ. Μακεδονίας είχε συζητηθεί το θέμα του θέματος περί Κατεδάφισης των Γεφυρών του στις διασταυρώσεις με τις εθνικές οδούς Κοζάνη – Λάρισα και Κοζάνη – Θεσσαλονίκη, όπου και πάρθηκε σχετική απόφαση, έχοντας επισημανθεί από την Περιφερειακή Αρχή ότι η κατεδάφιση θα προχωρούσε άμεσα.

Μιλώντας στον «Πρωινό Λόγο» ο Γενικός Διευθυντής της ΑΝΚΟ Γιώργος Αμανατίδης τόνισε πως «Εμείς σαν ΑΝΚΟ Α.Ε. έχουμε παραδώσεις τις σχετικές μελέτες από τις 7 Νοεμβρίου. Πήρε και σχετική απόφαση το Περιφερειακό Συμβούλιο για την κατεδάφιση των γεφυρών, στέλνοντας την απόφαση στον ΟΣΕ και τώρα περιμένουμε από τον ΟΣΕ να δώσει τη σύμφωνη γνώμη του ώστε να ξεκινήσει το έργο». Να σημειωθεί πως για την εκτέλεση του έργου εμπλέκονται οι εργασίες Δήμου, Περιφέρειας και ΟΣΕ. Σύμφωνα με τον κ. Αμανατίδη «αναμένεται η σύμφωνη γνώμη του ΟΣΕ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μου, εντός της ερχόμενης εβδομάδας, οπότε και το θέμα θα δρομολογηθεί».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο προϋπολογισμός του έργου είναι γύρω στις 80.000 ευρώ (και για τις δύο κατεδαφίσεις) και περιλαμβάνει όχι μόνο το γκρέμισμα των γεφυρών, αλλά τις συνολικές ενέργειες αποκατάστασης στο όριο της απαλλοτρίωσης. να σημειωθεί πως αυτό είναι στα 16 μέτρα στη γέφυρα που βρίσκεται στο δρόμο για Λάρισα (δηλαδή αριστερά και δεξιά το συνολικό πλάτος της διάνοιξης είναι στα 16 μ.). Αντίστοιχα, στα 32 μ. είναι η διάνοιξη στο δρόμο για το Δρέπανο, μιας και ο δρόμος στο σημείο εκείνο είναι πιο φαρδύς.  Επίσης, η μελέτη της ΑΝΚΟ προβλέπει και συμπεριλαμβάνει τον τρόπο κίνησης των οχημάτων την περίοδο που γκρεμίζονται οι γέφυρες, τα μέτρα προστασίας κ.ο.κ.

Με τη σύμφωνη γνώμη του ΟΣΕ, η απόφαση – έγκριση δημοπράτησης θα περάσει από το Περιφερειακό Συμβούλιο και το έργο θα προχωρήσει άμεσα. Να σημειωθεί πως το γκρέμισμα των δύο γεφυρών του ΟΣΕ είναι χρόνιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής και διατρανώθηκε μετά τα θλιβερά τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν, ενώ στις εν λόγω γέφυρες έχουμε θρηνήσει θύματα…

Β.Σ. για τον Πρωινό Λόγο

Σχολιάστε