Κοζάνη: Συναυλία με το μουσικό σχήμα Karlsruher Konzert-Duo από την Γερμανία

Ο Δήμος Κοζάνης, ο Οργανισμός Αθλητισμού Πολιτισμού και Νεολαίας και το Γενικό Προξενείο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη με την ευκαιρία του εορτασμού της επετείου των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης της Κοζάνης, διοργανώνουν συναυλία με το μουσικό σχήμα Karlsruher Konzert-Duo από την Γερμανία, με έργα για πιάνο και τσέλο που θα ερμηνεύσουν η Dagmar Hartmann στο πιάνο και ο Reinhard Armleder στο τσέλο. Mαζί τους η Σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη.

Η συναυλία θα γίνει στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημοτικού Ωδείου Κοζάνης την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012 στις 8 μ.μ.  Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Το Karlsruher Konzert-Duo δημιουργήθηκε το 1997 και καθιερώθηκε διεθνώς, αφού διακρίθηκε σε πολλούς διεθνείς μουσικούς διαγωνισμούς (πρώτα βραβεία σε διαγωνισμούς στην Ιταλία: Moncalieri 1999, Biella “Lorenzo Perosi” 1999, Racconigi 2001 και τη Γαλλία: Paris “Concours Pierre Lantier” 2000 και Chaville U.F.A.M., 2003). Το Karlsruher Konzert-Duo έχει επίσης στο ενεργητικό του συναυλίες στην Ελβετία, στη Μόσχα, στην Τουρκία, στις Η.Π.Α., στον Καναδά, στη Ρωσία, στη Σαουδική Αραβία, σε χώρες της Μέσης Ανατολής, στη Βραζιλία, στην Ουρουγουάη, στη Νότια Αφρική, στη Μεγάλη Βρετανία, στην Ισπανία, στην Πορτογαλλία, στην Αρμενία, στην Ελλάδα (2011), σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, στην Κίνα και σε άλλες χώρες. Πριν από τις εμφανίσεις του στην Ελλάδα το 2012 τo Duo θα δώσει πραγματοποιήσει συναυλίες στην Αραβική Χερσόνησο και για πρώτη φορά και στην Ινδία. To Duo συναρπάζει το κοινό του με το ερμηνευτικό του βάθος, την  εξαίρετη τεχνική και την ποικιλομορφία των προγραμμάτων του.

Η πιανίστα Dagmar Hartmann μεγάλωσε στην Καρλσρούη, όπου πήρε τα πρώτα μαθήματq στο Ωδείο του Μπάντεν, σε ηλικία έξι ετών. Σπούδασε πιάνο στην Κρατική Ανωτάτη Σχολή Μουσικής του Trossingen. Αφού αποφοίτησε απέκτησε τον τίτλο του σολίστα και το 1996 έδωσε με επιτυχία εξετάσεις στη μουσική δωματίου. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της συμμετέχοντας σε διεθνή master classes με τους Gaby Casadesus, Bruno Canino, Menahem Pressler, Leonard Hokanson και Karl-Ulrich Schnabel. Το 1997 πήρε υποτροφία από το Braunschweiger Kammermusikpodium. Η μουσική της δραστηριότητα έχει καταγραφεί μέσα από μια σειρά ραδιοφωνικών εκπομπών, σε δύο CD με έργα Gershwin, Rachmaninoff  και de Falla, καθώς και ένα CD με έργα του J.S. Bach. Από το 2005 η Dagmar Hartmann διδάσκει στο Ωδείο του Μπάντεν στην Καρλσρούη, διοργανώνει τακτικά masterclasses για πιάνο και συμμετέχει σε κριτικές επιτροπές μουσικών διαγωνισμών.

Ο τσελίστας Reinhard Armleger σπούδασε στην Κρατική Ανώτατη Σχολή Μουσικής του Trossingen. Το 1998 ακολούθησαν σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Τεχνών του Βερολίνου. Αφού αποφοίτησε απέκτησε το 2000 τον τίτλο του σολίστ στην Ανωτάτη Σχολή Μουσικής του Trossingen. Εμπλούτισε περαιτέρω τα μουσικά του προσόντα συμμετέχοντας σε διεθνή master classes, με τους Lynn Harell, Steven Isserlis, Janos Starker, Siegfried Palm και το Beaux-Arts-Trio. To 1997 πήρε υποτροφία από το Braunschweiger Kammermusikpodium και το 1998 από την Γερμανική Υπηρεσία Ακαδημαϊκών Ανταλλαγών (DAAD). Το 2000 και το 2001 έπαιξε στην Ορχήστρα του Verbier-Festival υπό τη διεύθυνση των James Levine, Zubin Metha, Wolfgang Sawallisch, Kent Nagano, Paavo Jarvi και Yuri Temirkanov. Αυτό τον καιρό ο Reinhard Armleger εμφανίζεται ως σολίστας καθώς και ως μέλος διαφόρων σχημάτων μουσικής δωματίου. Εκτός από εκπομπές στο ραδιόφωνο της ραδιοφωνίας της Νοτιοδυτικής Γερμανίας, κυκλοφόρησε το 2002 το CD Kennedy’s Greatest Kits, μαζί με τον βιολιστή Nigel Kennedy. O Reinhard Armleger διδάσκει από το 2004 στο Ωδείο του Μπάντεν στην Καρλσρούη και σε masterclasses, ενώ συμμετέχει και σε κριτικές επιτροπές μουσικών διαγωνισμών.

Η Μυρσίνη Μαργαρίτη γεννήθηκε στην Λάρισα, όπου ξεκίνησε και τις μουσικές της σπουδές. Έπειτα σπούδασε βιολί, τραγούδι και Μουσικολογία στην Αθήνα και στην συνέχεια με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση, στο  Mozarteum Salzburg (2 μάστερ σε «Λιντ – Ορατόριο» και «“Οπερα»). Υπήρξε επίσης υπότροφος του Ιδρύματος Jürgen Ponto Stiftung. Ήδη κατά την διάρκεια των σπουδών της εμφανίστηκε στους ρόλους της Gretel, Serpetta (Landestheater Salzburg σε συνεργασία με το Διεθνές φεστιβάλ Salzburg), Zerlina (Republic Theater) και Muzio (Giunio Bruto – Αυστρία, Γερμανία). Για 3 σαιζόν ήταν μόνιμη  σολίστ στην όπερα της πόλης Halle, στην  Γερμανία, όπου ερμηνεύσε  μεταξύ άλλων: Pamina,  Zerlina, Suor Genovieffa (Suor Angelica), Margeurite (Jean d’ Arc au bucher), Voce dal cielo & Tebaldo (Don Carlo), Xenia (Boris Godunow), Wellgunde (Rheingold), Gretel, Euridice κ.α. Έχει εμφανιστεί επίσης στις   όπερες του Darmstadt, Erfurt, Fürth, Winterthur (Ελβετία) κ.α. Στην ελλάδα εμφανίστηκε ως Drusilla και Virtu στην Στέψη της Ποπαίας του Monteverdi, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Όπερας της Αρχαίας Κορίνθου και του Φεστιβάλ Αθηνών, στην όπερα “Αλκηστη” στον ρόλο της κορυφαίας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην όπερα  “Το έρημο νησί” του Χάυντν στο Φεστιβάλ Αθηνών υπό την διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου, ως Παμίνα και ως Μικαέλα (Κάρμεν) στην Όπερα Λάρισας και στο Φεστιβάλ Αιγαίου στην Σύρο, ως Τραβιάτα στο Μουσείο Μπενάκη, ως Παπαγκένα(Μαγικός Αυλός) και ως Gianetta (L’ elisir d’ amore) στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ως Despina στην όπερα Cosi fan tutte στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και σε πλήθος συναυλιών. Κυκλοφορούν δύο δισκογραφικές δουλειές της: „Απόλλωνας και Δάφνη” του Χαίντελ (Ορχήστρα Διεθνούς Φεστιβάλ Χαίντελ, Bernhard Forck) και «The art of Melancholy” του Γιώργου Ψυχογιού. Τον Σεμπτέμβριο  του 2010  περιοδέυσε στο Μεξικό με την γερμανική ορχήστρα από την Λειψία Westsaechsische Symphonieorchester. http://myrsini.margaritis.eu

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Charles Gounod                Σερενάτα “Quand tu chantes” (Όταν τραγουδάς),
(1818-1893)                ποίηση Victor Marie Hugo, για υψίφωνο και πιάνο
            
Charles Gounod                “My beloved spake” (Ο αγαπημένος μου μίλησε),
                        από το Άσμα Ασμάτων, για υψίφωνο, βιολοντσέλο και πιάνο

Felix Mendelssohn            Lied ohne Worte (Τραγούδι χωρίς λόγια) σε ρε μείζονα,
(1809-1847)                έργο 109, για βιολοντσέλο και πιάνο

Robert Schumann            “Liebeslied” (Τραγούδι Αγάπης), έργο 51 αρ. 5,
(1810-1856)                 ποίηση Marianne von Willemer,    για υψίφωνο και πιάνο

Robert Schumann            Fantasiestücke (Φανταστικά Κομμάτια), έργο 73,
για βιολοντσέλο και πιάνο
                            1) Zart und mit Ausdruck
2) Lebhaft, leicht
                            3) Rasch und mit Feuer

Franz Schubert                “Der Hirt auf dem Felsen” (Ο Βοσκός στον Βράχο), D 965,
(1797-1828)        ποίηση Wilhelm Müller – Karl August Varnhagen von Ense,
διασκευή για υψίφωνο, βιολοντσέλο και πιάνο
                            
*****   ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ   *****

Wolfgang Amadeus Mozart        “Als Luise die Briefe ihres ungetreuen Liebhabers verbrannte”
(1756-1791)                (Καθώς η Λουίζε έκαιγε τα γράμματα του άπιστου εραστή της),
KV 520, ποίηση Gabriele von Baumberg, για υψίφωνο και πιάνο

Franz Schubert    “Ave Maria” (Χαίρε Μαρία), D 839, ποίηση Walter Scott,
    διασκευή για υψίφωνο, βιολοντσέλο και πιάνο

Gabriel Fauré                Élégie (Ελεγεία) σε ντο ελάσσονα, έργο 24,
(1845-1924)                διασκευή για βιολοντσέλο και πιάνο

Jules Massenet                Élégie (Ελεγεία), ποίηση Louis Gallet,
(1842-1912)                 μεταγραφή για υψίφωνο, βιολοντσέλο και πιάνο

Richard Strauss                “Morgen!” (Αύριο!), έργο 27 αρ. 4, ποίηση John Henry Mackay, (1864-1949)                διασκευή για υψίφωνο, βιολοντσέλο και πιάνο

  
eve_kaplanoglou17
 

Σχολιάστε