Διευθύντρια περιοδικού ετών 15…

Tο 2008, σε ηλικία μόλις 12 ετών, η Τάβι Γκέβινσον έγινε το αγαπημένο παιδί της μόδας. Μια πιτσιρίκα από τα προάστια του Σικάγου δημιούργησε ένα μπλογκ με αναφορές στη μόδα και προτού περάσει πολύς καιρός ήταν… επίτιμη καλεσμένη στις πιο αποκλειστικές επιδείξεις ξεσηκώνοντας τη μάνητα βετεράνων συντακτών της μόδας από τις μεγαλύτερες εφημερίδες και περιοδικά του κόσμου που έβλεπαν την Τάβι να κάθεται στις πρώτες σειρές, ενώ οι ίδιοι είχαν εξοριστεί στις δεύτερες και τρίτες.

Οι επισκέψεις στο μπλογκ της ξεπερνούσαν το 1,5 εκατομμύριο τον μήνα, ενώ τα επιτελεία των μεγαλύτερων οίκων μόδας τη βομβάρδιζαν με προτάσεις για συνεργασία. Την ώρα που άλλα κορίτσια στην ηλικία της ανησυχούσαν για τα μαθήματά της και τα φλερτ με συμμαθητές τους, εκείνη ταξίδευε με λιμουζίνες για να συναντηθεί με τους πιο διάσημους σχεδιαστές. Οι κακές γλώσσες έλεγαν ότι η Τάβι δεν ήταν παρά ακόμη ένας μετεωρίτης στο εφήμερο σύμπαν της μόδας και προέβλεπαν ότι πολύ σύντομα κανείς δεν θα μιλούσε πλέον γι΄ αυτή.

Ωστόσο έκαναν λάθος. Στη διάρκεια των τελευταίων ετών η Τάβι είδε την επισκεψιμότητα στο μπλογκ της να αυξάνεται σταθερά, ενώ τα μπλουζάκια που σχεδίαζε η ίδια και διέθετε μέσα από την ιστοσελίδα της γίνονταν ανάρπαστα. Ηταν μία από τις ελάχιστες περιπτώσεις όπου η ενασχόληση με το ιστολογείν αποδεικνυόταν και εμπορικά επιτυχημένη. Η μπλόγκερ-θαύμα έβλεπε την επιρροή της στον χώρο της μόδας να διευρύνεται συνεχώς, ενώ ο τραπεζικός λογαριασμός της έκανε τους γονείς της να τρίβουν τα χέρια τους με ικανοποίηση.

Την περασμένη Δευτέρα η Τάβι λανσάρισε το δικό της online περιοδικό μόδας με τίτλο «Rookie». Το περιοδικό απασχολεί 40 εργαζομένους, εκ των οποίων σχεδόν όλοι είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία από την Τάβι, που δικαίως πλέον θεωρείται η νεότερη εκδότρια στην ιστορία των περιοδικών. Το «Rookie» ανανεώνεται σταθερά τρεις φορές την ημέρα με ρεπορτάζ από τον χώρο της μόδας, ενώ φιλοξενεί φωτογραφίσεις, ανταποκρίσεις από τις επιδείξεις, ακόμη και επιστολές από μεγάλους σχεδιαστές και μοντέλα. «Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με την ανταπόκριση που έχει το περιοδικό σε όλους όσοι αγαπούν τη μόδα» έγραψε πριν από λίγες ημέρες η Τάβι στο μπλογκ της, το οποίο διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να ανανεώνει με τον ίδιο ζήλο και αγάπη όσο και στο παρελθόν.

Η Τάβι δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τους χρηματοδότες του περιοδικού, ενώ ο πατέρας της απασχολείται ως οικονομικός διευθυντής του όλου εγχειρήματος. Τα έσοδα του περιοδικού προέρχονται όχι μόνο από τις διαφημίσεις αλλά και από τις πωλήσεις των ενδυμάτων που σχεδιάζει η ίδια και η ομάδα της. Ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι το περιοδικό έχει μεγάλες πιθανότητες όχι μόνο να επιτύχει αλλά και να επεκταθεί και σε άλλους τομείς, όπως είναι η σχεδίαση μιας ολοκληρωμένης συλλογής ενδυμάτων και αξεσουάρ, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η Τάβι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλη εταιρεία παρασκευής αρωμάτων για τη δημιουργία και το λανσάρισμα ενός αρώματος που θα φέρει το όνομά της και θα απευθύνεται σε νεαρές εφήβους.

Οπως όλα δείχνουν, η Τάβι βρίσκεται μόνο στην αρχή, ενώ όσοι τη γνωρίζουν διαβεβαιώνουν ότι δεν έχει ακόμη αποκαλύψει όλους τους άσους που κρύβει στο μανίκι της. Οσο για το μυστικό της επιτυχίας της, η ίδια δηλώνει ότι δεν υπάρχει μαγική συνταγή. «Η μόνη συμβουλή που θα μπορούσα να δώσω είναι να ασχολείστε με τα πράγματα που αγαπάτε και σας παθιάζουν. Η επιτυχία αργά ή γρήγορα θα σας χτυπήσει την πόρτα».

Απασχολεί 40 άτομα

Το «Rookie» είναι ένα διαδικτυακό περιοδικό μόδας που απευθύνεται σε νεαρές τινέιτζερ.Εκανε το ντεμπούτο του την περασμένη Δευτέρα και τα γραφεία του βρίσκονται κοντά στο σπίτι της Τάβι σε μια γειτονιά του Σικάγου.Απασχολεί 40 άτομα και διαθέτει ανταποκριτές στη Νέα Υόρκη και στο Παρίσι.Πολύ σύντομα πρόκειται να επεκταθεί και στην ανδρική μόδα.«Μπορεί τα κορίτσια να είναι πιο “κολλημένα” με τη μόδα, αλλά τα αγόρια την έχουν μεγαλύτερη ανάγκη»δηλώνει η Τάβι.«Τα περισσότερα από αυτά είναι πολύ κακοντυμένα».

BHMA

 

Σχολιάστε